AntiStalker

AntiStalker - Motverkar stalking

Information - Community - Mötesplats - Forum

Anti stalking

HJÄLP

Forum > Stalking-fall > Åtgärder mot stalking > HJÄLP

Skriv ut

Visar inlägg 1 - 1 av 1.

< [1]  >
Skrivet av helene 19 feb 2012 14:08
Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

helene

(Medlem)

Jag har en mamma som har hållt på med nedvärderande sjuka kräkningar i hela mitt liv. Jag har tagit mig ur från 20års sammanlagt missbruk av alkohol.Har nu fått en dotter som är fyra år och har autsimen. Jag har själv tagit reda på varför och jag fick svaret pojk adhd. Nu äter jag medecin för det och det är utan hjälp från någon. Det är det bästa jag har gjort och nu är jag lungnare. Men min mamma håller fortfarande på med sitt tuggande av 100 telefonsamtal så är det 99,8% av dom alltid inriktad på droger och hon har sagt att hon lever bara för min dotter. Jag har fått tagit hand om henne när hon vart bostadslös mm och hela mitt liv har det varit genompyrt av hennes negativa sätt. Hon har ett liv som består av buss in till stan,träffa min bror älta en massa ett tag, har inga speciella vänner att umgås med. Varenda hon träffar så flinar hon och är trevlig,när folk vänder ryggen till så är det bara skit. Hur ska jag bli av med denna sjuka förföljese. För nu har jag fått nog. Nu tänker jag ta tillbaka mitt liv om jag så ska hålla på tills jag dör. Denna energi behöver jag ha till mig själv och min dotter. HJÄLP MIG SNÄLLA det måste finnas nåt jag kan göra åt detta helvete som vi har nu. För detta är inget liv.
Uppdaterat: 19 feb 2012 23:07  

< [1]  >