AntiStalker

AntiStalker - Motverkar stalking

Information - Community - Mötesplats - Forum

Anti stalking

Det tar aldrig slut....

Forum > Stalking-fall > Egna upplevelser av stalking > Det tar aldrig slut....

Skriv ut

Visar inlägg 1 - 3 av 3.

< [1]  >
Skrivet av dictum_factum11 3 apr 2011 19:37
Skriv ut Direktlänk
Träffade en man via en internetsite 2002. Vi dejtade några enstaka gånger och då insåg jag han inte var den man jag sökte. Jag önskade honom all lycka i framtiden med att hitta den rätta. Detta gillade han dock inte så helvetet brakade loss. Ända sedan dess har han förföljt mig och min son. Han har kartlagt hela min tillvaro och vi har flyttat fyra gånger för att slippa. Idag lever jag och min son med skyddade personuppgifter och mannen har haft besöksförbud i flera år som han hela tiden brutit. Mannen har en diagnos som han alltid hänvisar till och det är honom det är synd om... Han är för sjuk för fängelse och för frisk för vård... Så han är en fri man men jag är inte en "fri" kvinna. Finns det någon mer som har det som jag?

Skrivet av algen 13 sep 2011 19:31
Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

algen

(Medlem)

kära du, det nästan samma saker som jag har upplevt. hade skyddad identitet från 2003- 05 men det hjälpte inte ett dugg.

Man undrar hur man ska leva vidare, för man ska jobba osv. Den gubben är en psykopat oac manipulerar alla han kan.

Han förstör för mig om jag får jobb, då tar han reda på vart jag jobbar sen så ringer han dit och jag får sluta att jobba efter 2 veckor.

Hoppas du får det bättre, och den personen slutar med det.

Skrivet av nannie70 6 nov 2012 14:23
Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

nannie70

(Medlem)

Även jag träffade en man via en kontaktsida. Insåg först försent att allt inte stod rätt till med ett otroligt kontrollbehov. Första tiden efter vi separerat, fick jag skaffa hemligt nummer, vågade knappt gå utanför dörren då han i princip hade full koll på vart jag gick och vad jag gjort. Denna förföljelse har slutat men nu fortsätter det via nätet. jag är en social person som bara vägrar ändra mitt sätta att leva p g a honom, ändrat namn på nätet och blockat honom överallt. Men lik förbannat kommer han åt mig. Vet inte vad jag ska göra..??
Så jag vet precis vad du går igenom. Var stark, visa att du är stark. Lev ditt liv. Kram Nannie

< [1]  >