AntiStalker

AntiStalker - Motverkar stalking

Information - Community - Mötesplats - Forum

Anti stalking

Hej!

Forum > Stalking-fall > Egna upplevelser av stalking > Hej!

Skriv ut

Visar inlägg 1 - 2 av 2.

< [1]  >
Skrivet av Bella1991 21 nov 2010 18:28
Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

Bella1991

(Medlem)

Jag vet inte om jag blir stalkat direkt men...
Idag på en chattsida så ville en kille adda mig där. Det visade sig vara en utav mina ex. Jag visste inte vem det var.
Jag har en ny kille och R har kontaktad mig upprepande gånger och ljugit om att han har varit med om en svår bilolycka för att få mitt medlidande. Han skyller på sitt ex att hon har hittat på en massa saker som det där. Han har kontaktade mig upprepande gånger sen vi gjorde slut. Vilket var för 4 år sedan.
Sista gången bad han mig dra åt helvete. Vilket jag tyckte var skönt. Då slapp jag oroa mig. Men nu har det börjat med att han letar desperat efter mig och så. Han har tydligen skrivit till min Kille på Xfire ( Ett Chattpogram). Där anklagar han min kille för att ha förstörd för honom och mig. Vilket inte stämmer då jag träffade min kille långt senare. Han sa åt min kille att hålla sig borta ifrån mig osv.
Jag har pratat med R och sagt att jag är förlovad med en anann nu. Han säger att han bara vill vara min vän och inget mer som han har sagt förut. Han ber jämt om nya chanser och så. Jag har gett han för många. Min kille tycker jag ska vara bestämd men det har jag varit förut. Han lyssnar aldrig på mig. Jag vill inte vara elak samtidigt men jag börjar få nog.

--
B.L1991

Skrivet av chilee 23 jan 2011 08:57
Skriv ut Direktlänk
Ingen bild

chilee

(Medlem)

Han kanske bara vill vara vän med dig.

< [1]  >